10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

Standard

Shit vad jobbigt det var att träna idag! Jag orkade ingenting kändes det som. Eller jo, det gjorde jag ju för jag körde hela WODen! Är grymt stolt över mig själv att jag tog mig igenom och glad över alla som var och tränade som peppade mig på slutet när de redan var färdiga. Jag tror jag saknar lite teknik för att orka lyfta så tungt som jag gjorde i början när jag börjar bli trött. WODen vi körde var alltså 10-9-8-7-…-2-1 (som en trappa neråt) av squat clean och ring dips. Ring dipsen gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade trott :)

Jag har snott en blid från en av männen i gruppen som vi tog idag efter vi var klara:

Image

Sen haglade det på mig när jag cyklade hem och det var ju lagom roligt, 4:e gången idag som jag har sett att det haglar. Verkligen aprilväder.. fast det är maj. Men det är ljust och fint ute i alla fall. Klockan är redan nio och det är fortfarande verkligen ljust ute :)

Och jag har fått massa goda nyheter från Austin idag, en som redan bor där, en som ska flytta dit.. ser verkligen fram emot att komma tillbaka i sommar :)

 

Leave a Reply

