Bokat och klart

Standard

Nu har jag köpt biljett tillbaka till Austin. Den andra juli bär det av. Så nu hinner jag fira både svensk midsommar och sen 4th of July, det blir roligt :) Köpte en enkelbiljett fast det kostar nästan lika mycket som att köpa en tur och retur-biljett. Känns som att jag måste åka dit och vara där “på riktigt” och inte ha en biljett bokad tillbaka till Sverige. Då är det alltid något som drar. Så resonerade jag i alla fall när Nick flyttade till Sverige. Att det var lika bra att ta steget fullt ut. Så nu får samma sak gälla mig. Fast det känns läskigt. Och jobbigt att inte veta när jag kommer att åka tillbaka till Sverige nästa gång. Men nu är det gjort. Och jag är ju fortfarande här. 

I morse var jag på ett teknikpass på crossfiten. Var lite bakis och trött och vi tränade bland annat på handstand push ups. Inte det bästa att träna på när man är sliten. Sen har jag spenderat resten av dagen här ute i Sävar med familjen. Fikade jättegod smörgåstårta hos moster och morbror och sen har jag bara sett på serier och stickat :) 

3 responses »

  1. Åh, vad spännande! Vi har inte bokat än men det blir nog efter 4th of july.. Längtar tills banden till ACL släpps imorgon! :D

    • Jaa det känns skönt att det är bokat! Jaa, men att fira 4th of july på Hawaii låter ju inte helt fel :) Jag längtar också! Hoppas det är många bra band som ska dit!

Leave a Reply

