Efter-tenta-koma

Standard

Idag har jag nog skrivit min sista ordinarie tenta (har ju fortfarande kvar den där som jag inte klarade förut i vår) på denna utbildning. Om tre veckor, efter vi har redovisat vårat projekt som vi ska börja på imorgon så har jag gjort klart 4 och ett halvt år av 5. Tiden har gått så himla fort och samtidigt, när jag tänker tillbaka, så har så mycket hunnit hända. 

Jag är helt slut i huvudet i alla fall så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa för jag orkar inte laga middag och tänker bara kolla på serier hela kvällen och äta yoghurt godis (är dock snart uppätet). Min nya favvoserie är New Girl. De är så härligt knäppa och jag gillar’t!

Image

2 responses »

Leave a Reply

