Over head squats och vegetarisk lasange

Standard

Jag har just ätit middag och nu lockar sängen. Det började regna idag, precis när jag gick ut till cykeln för att fara till crossfiten. Som tur var så hade jag tagit på mig skaljackan och inte huvtröjan som jag först tänkte. För sen öste det bara ner, eller det kändes som det i alla fall. Idag körde vi en rolig WOD tycker jag, 5 rundor för tid, spring 400 meter sen 15 over head squats. Jag har bara provat ohs en gång förut och först så kändes det som att jag bara stod där och vinglade och jag fattade inte alls hur jag skulle klara att göra 15 stycken och dessutom 5 gånger. Men helt plötsligt så var det som att allt föll på plats och det gick skitbra! Nice! Sen när jag kom hem så gjorde jag lasange, med spenat och keso, gott gott :)

Image

Receptet finns här och det som är bra är att det går att skala efter hur många portioner man vill ha, jag gjorde 8.

Till helgen åker Nick till Cancun med sin fina syster Michelle, vissa har tur :) Men det ska bli en super helg här också ser det ut som och dessutom så fyller världens bästa Alex år och farmor och farfar kommer upp till Umeå :)

 

 

One response »

Leave a Reply

