Den 17 maj

Standard

Imorgon är det den 17 maj. Det är helt sjukt hur fort tiden går. Nu har det gått ett helt år sedan jag och Nick fick dela den här underbara dagen med familj, släkt och vänner här i Sverige :) Den dagen kommer jag alltid att minnas :) Jag vaknade hos Linn efter en sleep over med alla mina fina tjejer och sen gjorde vi oss iordning. Det regnade och Nick kom och hämtade mig så att vi skulle kunna åka till fotograferingen tillsammans. Jag tog med mig klänningen och tog på mig den hos fotografen för jag ville inte råka gå i någon vattenpöl eller något på vägen. Nick hade glömt sitt corsage men det gjorde ingenting för inte ens det och regn kunde förstöra den dagen :)

17052012-_ANG1032

ImageImage

Efter fotograferingen så åkte vi till kyrkan och jag kom inspringande med klänningen i högsta hugg och den första jag träffade var prästen som gav mig en stor kram. Vi hade verkligen en jättebra präst, allt han sa var så fint och han var så lugn att jag blev lite lugnare trotts att jag var väldigt nervös.. Jag kommer ihåg att jag var så nära på att börja gråta när jag tog på mig klänningen igen och jag hörde Josefin sjunga ute i kyrkan. Men åhh, vilken härlig dag, klart en av de bästa i mitt liv :)

Image

Image

 

IMG_3892

 

Det vår så många som höll tal, däribland mamma, pappa och Nick som på knackig svenska också höll tal :)

D90 499

 

DSC_0016

 

DSC_0127

Dessutom så är det Alexs födelsedag och det ska vi fira! Nu har vi känt varandra i 22 år, alltså så länge jag kan minnas och jag är så glad att jag har en sån fin vän i mitt liv :) Grattis Alex!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

6 responses »

Leave a Reply

