Dagen då sommaren kom till Umeå och vi cyklade med ballonger genom stan

Standard

Igår fyllde Alex år. Det var också den första dagen på sommaren, det var så himla varmt och skönt hela dagen. Jag och Bella åt mjukglass i parken :) Image

Sen cyklade vi hem till henne och åt middag och blåste upp en massa ballonger till födelsedagsbarnet. När min kusin Hanna var liten så frågade jag henne på hennes 4:e födelsedag, “Hanna hur gammal är du nu?” 
“4:a ballonger” fick jag till svar. För det året så fick hon fyra ballonger på sin födelsedag, så istället för att räkna i år, som egentligen måste vara något väldigt abstrakt för en 4:a åring, så räknade hon i ballonger. Smart tycker jag :)

ImageImageImageImageImageImageImage

Sen fikade vi en massa gott fika hela kvällen lång och Alex fick öppna paket. En härlig första sommardag.ImageImage

 

2 responses »

Leave a Reply

