Syskonkärlek

Standard

Jag hittade dessa bilder på min kusins blogg idag. Gud vilka snygga systrar jag har alltså. Och vilken kusin som har stylat dem.

ImageImage

Jag ska nog försöka lägga mig och sova nu men det är så svårt när det är så ljust ute på kvällarna här uppe i norr. I söndags var jag uppe halva natten och kollade på serier för jag blev aldrig trött. Men idag är jag trött i kroppen i alla fall för jag körde ett riktigt mördar pass på crossfiten, för mig var det det i alla fall. Mina ben och min rygg är helt slut. Helt slut, orkade knappt cykla hem därifrån. Och imorgon fyller världens bästa pappa år och jag och Jossan ska laga middag och sen ska vi gå på bio allihopa :) Det blir “The Great Gatsby” och det ska bli spännande att se den då Moulin Rouge är min favoritfilm!! 

 

Leave a Reply

