Än en gång Sävarbo

Standard

Så nu är ännu en grej klar innan den riktiga flytten. Nu är lägenheten uppsagd och urstädad. Som tur var så hjälpte Jossan och mamma mig, guld värt att inte behöva städa ur hela lägenheten själv. Men nu är mitt rum och garaget fullt med grejer så de närmaste veckorna blir det till att rensa, rensa, rensa.. Gud vad grejer vi har samlat på oss, även fast lägenheten var så liten, helt sjukt.. Men nu ska jag rensa ut så det bara blir några kartonger kvar har jag tänkt, sånt som verkligen ligger nära hjärtat och som jag vill ha kvar resten av livet. 

Så nu bor jag hemma hos mamma och pappa några veckor. Ska bli skönt att få ta det lugnt, för om två dagar har jag sommarlov. Bara en presentation och en opponering kvar! Men nu blir det grillat och sen massa gofika hos moster som fyller år idag :)

4 responses »

  1. Duktigt! Jag har hur mycket grejer som helst liggande hemma hos mamma.. Tror att de nog kommer va kvar i princip tills vi flyttar hem till Sverige igen..

Leave a Reply

