Sommarlov

Standard

Nu har jag sommarlov. Kanske för sista gången i mitt liv. Nästa sommar har jag förhoppningsvis tagit min examen och börjat jobba och sen får man väl se fram emot semester istället :) Inte dåligt, längtar redan! Men sommarlov sitter inte fel det heller.

Nu ska jag bara ta det lugnt fram tills jag åker, rensa, städa upp på mitt rum hemma hos mamma och pappa

Image

Det behövs verkligen! Så nu har jag knappt en månad kvar innan det bär av till USA igen och jag ska njuta av långa ljusa nätter i Norrland, umgås med vänner och familj, gå på studentfirande för kusinerna, fira midsommar i Dalarna och kanske jobba lite grann om de behöver vikarier :) Men inget är planerat och det känns ganska skönt! Glad sommar allihopa! :)

 

2 responses »

  1. Tack för din kommentar hos mig tidigare! =)
    Grattis till sommarlov och passa på att njuta av den svenska sommaren. Sverige är sååå vackert under sommaren. Ska ta vara på min också!

    • Oj, du får gärna ta bort någon av dem, såg att det blev flera, blev så osäker för jag har aldrig kommenterat via blogger förut :) Jaa jag ska njuta, vi får passa på medan vi är här :)

Leave a Reply

