Be careful what you wish for

Standard

Jag har längtat efter lite regn. Bara en dag eller två så att man ska kunna andas frisk luft. Det har varit så varmt och till och med underkläder har känts som för mycket kläder på kvällarna. Och nu har det regnat och nu längtar jag efter varmare väder. För efter en eftermiddag på stan med mina fina tjejer och god middag så satte jag mig på bussen och somnade. Och när jag vaknade så kände jag mig däckad. Och nu har jag lite feber och ont i halsen och kroppen. Det kom från ingenstans. Och nu skulle det kännas bra med lite varmare väder och inte regn och rusk. Känns skönt att jag har tid att bli frisk i alla fall. Ingen skola inget jobb. Nu kan jag bara vila tills jag mår bättre och spendera morgondagen under en filt med te och någon bra serie :)

Image

Bella och så Karro som är uppe en sväng från Linköping :)Image

God dricka och god mat.Image

One response »

Leave a Reply

