Utvandraren

Standard

Jag är sjuk.. Igen.. Kan knappt hålla mig vaken. Usch! Men jag var tvungen att åka in till stan idag i alla fall och gå på banken och ordna med fullmakter och gå till Skatteverket och lämna in papper om flytt till utlandet. Känns så definitivt. Igår fick jag säga hej då till många fina vänner. Det kändes så konstigt att stå och krama om dem och säga hej då och inte veta när jag kommer att få träffa dem igen. Blir det om ett halvår eller ett år? 

Imorgon bär det av till Dalarna och mina sista veckor i Sverige börjar. Ska bli härligt att äntligen få åka dit under en längre tid. Det var flera år sedan nu men åhh vad fint det kommer att bli :) Och träffa farmor och farfar, Mikkan och hennes pojkvän och faster, Leo och Elisa :)

2 responses »

  1. Hej Martina! Jag är på väg att börja min process för att ansöka om visum för att flytta till min fästman i USA och inser hur mycket det är att gör, googlade och hittade din blogg. Jag är lite virrig i huvudet över allt som ska göras, haha. Men om du har tid och lust att svara på lite frågor, så skulle jag vara väldigt tacksam. Vänliga hälsningar/Maria

    • Hej! Jaa, det är klart att jag kan svara på dina frågor :) Ska svara så gott jag kan i alla fall :) Min mailadress är martina.engman[at]gmail.com så maila mig så ska jag svara när jag har tid, vi är i stugan nu så kollar inte så ofta :) Lycka till! Kram

Leave a Reply

