Uppgraderad

Standard

Nu är jag framme i Houston :) Så skönt! Jag hade 8 timmar på flygplatsen i Istanbul men lyckades ändå komma fram piggare än vad jag någonsin gjort. Var uppe till 10 igår kväll och känner ingenting av jetlag än :) Skönt!

Jag blev uppgraderad till business class, måste ha hänt redan i Stockholm så när jag klev på planet i Istanbul och såg var jag skulle sitta vågade jag knappt tro det. Jag väntade med att spänna fast mig tills de började visa säkerhetsvideon för jag var säker på att de skulle komma och säga att det hade blivit något fel och att jag behövde sätta mig längre bak, haha. Men jag fick sitta kvar och gud vilken skillnad på mat och benutrymme. Så himla nice att inte behöva väcka hela raden för att kunna gå på toa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Men nu är jag framme i alla fall och vi stannar i Houston i veckan för imorgon är det 4th of July och på lördag så ska vi fira med Nicks familj och släktingar. Det är jätteskönt väder här, vi har hängt vid poolen hela eftermiddagen och ikväll ska Nick och jag ut och äta, hans föräldrar gav oss det i 1-årig bröllopsdags present. Och sen ska vi tydligen äta tårta som Nicks mamma har sparat från bröllopet.. Får se hur mycket som blir uppätet :)

3 responses »

  1. Skönt med business class. Fin 1-årig bröllopspresent. Ät gott! En ett år gammal tårta eller? Törs man äta den?

Leave a Reply

