Lake Livingston

Standard

Igår var vi till Lake Livingston och firade 4th of July med Nicks familj och släkt. Vi var alldeles vid vattnet och de hade hyrt en båt så vi åkte wakeboard och ring och hoppade i vattnet från båthuset :) Väldigt rolig dag förutom att jag trodde att jag hade fått urinvägsinfektion på morgonen så kände mig golvad halva dan. Men jag tog en tupplur efter vi hade ätit lunch och sen mådde jag bättre :)ImageImageImageImageImageImageImage

Jag känner mig fortfarande lite seg så idag dricker jag tranbärsjuice och inte så mycket annat :) Nick är med en kompis och när John kommer tillbaka med bilen så åker vi nog upp till Austin.

4 responses »

  1. Aj aj aj, inte kul med urinvägsinfektion, men hoppas du mår bättre nu i a f. Ser ut som att ni hade jättetrevligt och mysigt i alla fall. Ps. hoppade verkligen Nick och John ner i vattnet så där? Antar att vattnet var djupt, men det var allt bra djärvt må jag säga. Kram på sig systra mi :)

Leave a Reply

