Austin

Standard

Så nu är vi tillbaka i Austin. Jag har fightats med en urinvägsinfektion i veckan men nu tror jag att den är borta. Så jag har vilat, sett på serier och läst körkortsteori för jag ska försöka mig på att ta mitt Texas-körkort inom en snar framtid. Men jag är nog drottningen av procrastination just nu så vi får se när det blir. Kommer nog ändå bli så att jag berättar först efter jag har klarat det. I våras så fanns det ett Driver License Office precis bredvid där vi bor men nu har det antingen sommarstängt eller stängt helt så jag måste leta reda på ett annat. Hade varit helt perfekt att kunna köra dit på morgonen och hänga på låset. Men men, det ska nog bli av snart :)

Image

 

Hittade förresten den här toppen i en låda, tror jag virkade den på slöjden i nian. Har aldrig använt den för den är så kort men den passar perfekt här i Austin för just nu är det så varmt att man badar i sitt eget svett så fort man kliver utanför dörren. 

6 responses »

  1. Vad jobbigt med urinvägsinfektion! Tur att den är bort nu. Jag såg klart säsong 1 imorse så jag ska börja på säsong 2 nu. Det är soligt och fint idag också och ikväll åker vi till mormor och morfar. Puss och kram. Love you too!

  2. Do it! Jag gjorde precis som du, väntade och väntade tills W en dag i april sa “näe imorgon åker vi till DMV och då får du se till att ha pluggat…”.och så åkte vi till DMV, och så klarade jag testet. Sen var det inte mer med det :)

Leave a Reply

