Uppkörning nästa

Standard

Äääääntligen är det fixat! Inte uppkörningen men nästa gång jag åker till DPS så får jag köra upp. Men det var nära att det inte blev så.. Krångel med papper ingen och jag blir så less på att det inte kunde säga allt första gången jag var där. Nu har jag åkt dit 4 gånger! 4!

Som tur var hade jag Nick med mig. Om jag hade åkt själv så hade jag väl varit en snäll svensk och tackat för att de tog sig tiden att prata med mig och åkt hem för att fixa papprena. Men Nick tog diskussionen och bossen kom och OKade allt så nu får jag boka uppkörning! Tur det för jag kokade inombords och ville bara gråta för jag var så himla frustrerad. Tur att jag har världens bästa man som hjälper mig när jag behöver det.

Det som suger är att jag åkte dit i skitigt hår, uppsnurrat i en knut, helt osminkad och reklamtröja. Hej osnyggt körkortskort! Trodde att man tog det precis innan uppkörningen som i Sverige! Men just då var jag så glad att jag inte behövde åka hem utan att kunna boka uppkörning att jag inte brydde mig. Får väl se hur bra/hemskt det blev när jag får körkortet. Men då har jag i alla fall ett körkort! :)

8 responses »

Leave a Reply

