Födelsedagsveckor

Standard

Imorgon åker vi till Houston direkt efter jobbet. Nicks mamma fyllde år i tisdags och Nicks mormor och moster fyller år nästa vecka :) Så i helgen åker vi dit och firar dem. Och på söndag ska vi nog åka till College Station och hjälpa Nicks brorsa att flytta :) Det blir nice..

Om mindre än två veckor fyller världens finaste mamma, min mamma 50 år. Och jag kan inte vara där.. Känns himla tråkigt! Men jag hoppas hon får en toppen dag och att min present kommer fram i tid :) När jag är säker på att hon har fått den ska jag visa vad jag skickade :)

Och,, jag fick det andra internshipet. Woho! :) Känns kul för jag tror att jag kommer att lära mig mycket nytt :) Det är ett start-up company så det verkar som att det händer mycket. Trevlig helg allihopa!

 

4 responses »

  1. Presenten har kommit fram, men du sa ju att jag inte fick öppna den förrän på min födelsedag.
    Roligt med praktikplatsen. :)

Leave a Reply

