Fri i the land of the free

Standard

Nu har jag äntligen tagit mitt körkort! :D Känns så himla skönt! Tjejen som jag körde med hade svenskt påbrå, “My mormor is Swedish” Haha. Jag har skitnervös innan, ville inte misslyckas, är så less på att Nick behöver skjutsa mig överallt, till jobbet till exempel. Igår tog jag bussen hem men det tog 1 timme och 15 minuter.. Men allt gick bra, jag fick börja med att backa rakt bak, sen fickparkera och sen fick jag köra genom ett bostadsområde. Det var över på typ 10 minuter. Jag fick anmärkningar på att jag inte stannade innan stop-skylten, men man ser ju inget där, jag stannar alltid framme vid korsningen och så blinkade jag inte in när jag skulle fickparkera. Men det var ju ingen där. Men nu har jag det i alla fall och det känns så himla skönt! Woho!

P.S. kortet blev inte så dåligt som jag trodde att det skulle vara.

2 responses »

Leave a Reply

