Drive-in movie

Standard

Kom just hem fran drive-in movie med Nick, Nadja och Curtis :) Vi sag The breakfast club, har aldrig sett den och den var sa annorlunda fran vad jag forestallt mig men jag gillart :)

Image

Image

Image

Veckan har varit bra, tiden har bara sprungit forbi och jag maste jobba en timme imorgon. Men pa mandag ar det Labor day och jag ar ledig men inte Nick for han lyckades boka in jobb hela dagen… Men jag och Nadja far hitta pa nagot istallet :)

Och juste, kom inte in pa nagon av kurserna jag sokte sa nu letar jag efter en bra distanskurs till i var, sa har ni nagra tips, hor garna av er :)

Leave a Reply

