Aside

Idag har har jag äntligen fått lite gjort. Har just skickat iväg några förfrågningar om att få göra projekt hos några olika företag och jag hoppas att jag får napp. Vill bara bli klar med plugget och just nu känns det väldigt jobbigt att allt är uppe i luften. Men jag jobbade i alla fall bort alla timmar utom en idag så det känns bra :)

I söndags var vi ju och kollade på fladdermössen. Jag blev lite besviken, det var mycket häftigare när vi var och kollade utanför Fredricksburg första sommaren jag var och hälsade på Nick. Innan det så var vi ner till Barton Springs och provade acro-yoga. Gud vad häftigt det var, kan inte fatta hur de kan göra en del av sakerna de kunde göra. Vi fick lära oss lite nybörjargrejer och det var riktigt roligt! Ska absolut prova igen.

ImageImageImageImageImage

Image

 

I helgen ska vi till New Braunsfels eller San Marcos och float the river med Nicks mamma och pappa. Ser verkligen fram emot det! Har velat göra det hela sommaren och nu blir det äntligen av :) Sen på kvällen så har SWEA kräftskiva så imorgon ska jag baka västerbottensostpaj :)

8 responses »

  1. Martina jag fick ditt paket!! Tack så mycket!! Gud vilka fina grytlappar :D matchar ju allt jag fick av er tidigare. Och det var även jättepassande eftersom jag fick rollen för Dracula i Gamla Stan som Mina!! Så nu blir det att flytta dit :) Mycket att fixa.
    Ser ut som om du har det så mysigt och måste hålla med pappa om er på de här bilderna :) Super snygga! Puss och kram, jag älskar dig!

Leave a Reply

