Barton Springs pool och intervju

Standard

Haha nu kopierar jag typ Nadjas inlägg men skit samma :)

ImageImage

Idag var vi till Barton Springs Pool på förmiddagen med Nadja och Chad. Vattnet är riktigt kallt och det är så skönt att svalka sig :)

På eftermiddagen hade jag min intervju med Austin Energy, deras fjärrkyla avdelning och det gick bra. Det låter som att jag kommer att få ett internship som jag kan använda till projektkursen som jag behöver, betalt dessutom :) Känns riktigt bra och de var jättetrevliga! De sa att det nog kommer att ta 3-4 veckor för HR-avdelningen att “set it up”, men det blir nog perfekt! Då hinner Jossan komma och hälsa på och jag kan vara ledig medan hon är här och så kan jag börja efter det.

4 responses »

Leave a Reply

