Hektisk vecka

Standard

Den här veckan bara springer förbi! Känns som att tiden har gått jättefort den här månaden och snart är det november.. Idag ska jag vara själv på kontoret, känns lite läskigt, samtal som jag ger vidare till de andra kommer jag få försöka lösa på bästa sätt möjligt själv. Men det kommer nog gå bra, får väl be dem lämna meddelanden om jag inte kan svara tillräckligt bra :)

I övrigt så håller jag på att förbereda mig för på lördag så kommer min fina lilla lillasyster Josefin :) Ska bli så himla kul att bara få rå om henne en hel vecka! Har massa grejer planerade som vi ska göra, eller inget är spikat än, har skickat en låååååång lista till henne med massa förslag och det finns inte en chans att vi hinner göra allt!

I helgen så hade Nick och hans bror svensexa för deras kompis som gifter sig nästa helg och Nicks syster som har varit på en eurotrip sen i juni kom också och hälsade på oss. Är så himla glad att Nick har en sån fin familj och att vi alla är ungefär samma ålder. Det har verkligen hjälpt många gånger när jag har längtat hem att känna att jag faktiskt har en familj här nu också, och inte bara Nick. Nick är bäst men jag behöver ett större skyddsnät än så och Michelles besök i helgen var verkligen väl behövt :) Hoppas allt är bra med er, Kram! 

4 responses »

  1. Skönt att du trivs med hela familjen och känner stöd, blir jobbigt annars.
    Nu har vi provpackat och vägt Josefins väska och det ska nog gå vägen att få med allt du vill ha :)
    Såg du bilderna fån Mikaelas lgh och deras föreställning?
    Kram

    • Härligt! Hon skrev att hon hade med sig en massa saker att underhålla sig med på vägen hit också så det är bra :) Jaa, jag kollade på alla bilderna och nu ska jag ta och läsa hennes blogg också, såg att hon hade skrivit en massa saker :) Kram!

Leave a Reply

