Tomt

Standard

Den senaste veckan har varit så himla bra och hektisk. Jossan har varit här och vi har hittat på en massa kul och igår var vi på bröllop. Nu har Jossan åkt hem, Nicks familj har åkt tillbaka till Houston och jag har jobbat hela kvällen. Och allt känns ganska tomt. Och ensamt. Tur att jag har Nick. Känns så konstigt att komma tillbaka till rutiner, upp och jobba imorgon och börja tänka på alla de där vardagliga sakerna som jag inte har tänkt på på en hel vecka..

Ska skriva mer om allt roligt jag och Jossan hittade på och om bröllopet i veckan :) 

4 responses »

  1. Åh, jag saknar dig. Det känns både jättekonstigt och helt normalt (på samma gång) att vara hemma igen. Jag ser fram emot att få se bilderna.

    Kram.

Leave a Reply

