Vilket väder!

Standard

Jag vet, jag har inte skrivit på jättelänge och när jag väl gör det så skriver jag om vädret. Har haft noll motivation till att skriva, har haft fullt upp, har knappt haft tid att tänka. Men thanksgiving var fint, jag har sån tur att jag har en sån otroligt fin familj här borta. Vi åt en massa, umgicks mer och sov en hel del :) Och igår, på första advent så firade vi Lucia med SWEA och det var så fint och jag drack massa glögg och lussebullar!

Anyway, kollade just in vädret för i veckan, det var så varmt här idag så jag ville se hur det ska vara imorgon..

Image

 

30 grader!! Den 3e december :) Men kolla sen på resten av veckan, på torsdag ska vi har minusgrader och snö ser det ut som. Snacka om att vädret kan svänga fort här.. Imorgon har jag ett viktigt möte och jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra. Och snälla, håll tummarna ni med för jag vill verkligen det här och jag behöver all hjälp jag kan få :)

6 responses »

  1. Hur gick det?! Höll tummarna för dig. Vad mysigt det lät med Thanksgiving och adventsmys, jag är hembjuden på julmiddag hos Amanda i kväll. Kram

    • Vad mysigt!! Jag tror att det gick bra, vi får se :) Jag skickade en födelsedagspresent till dig idag och jag hoppas den hinner fram i tid :) Men annars så vet du att den är på väg iaf! Puss och kram

Leave a Reply

