Att stå still

Standard

Nu var det länge sen igen. Men det är mycket jobb just nu, och sen internship och sen försöka hitta exjobb. Sen köpa julklappar och göra julkort och allt annat, typ som att träna.. Känns som att jag börjar komma ikapp igen, i måndags hade jag min första (och enda) kväll, sen slutet på oktober som jag inte kunde komma på en enda sak som behövde bli gjord. Nu är listan tillbaka men kortare. Känns som att jag har lärt mig allt jag kan på det här jobbet, vill börja med exjobb men har inte fått något definitivt svar än. Känns som att allt hänger på om jag får det eller inte, annars måste jag liksom börja om från början.

Men allt är inte dåligt, lovar :) På lördag flyttar vi till en lägenhet, äntligen! Tillsammans med Nicks syster och jag längtar, har spenderat alla lediga stunder i veckan på pinterst för att få inspiration. Är helt insnöad på pallets och mason jars, måste liksom stoppa mig själv för att det inte ska gå överstyr :)

Image                                 Image                                               Image

Och det här är bara några av alla bilder. Och nu är det bara en halv jobbdag kvar innan jag får 5 dagar julledigt :) Så skönt :) Och den börjas med lunch tillsammans med jobbet och sen ska vi se en jul musikal baserad på Beatles musik :)

2 responses »

Leave a Reply

