Exjobb!

Standard

Jag har äntligen fått ett! Och det jag verkligen ville ha också :) No more skit tråkigt jobb, nu blir det att göra klart skolan och sen kan jag börja söka riktiga jobb :) En stor sten har verkligen lyfts från mina axlar och allt känns liksom lite roligare?

Ikväll var vi och åt middag hos Hannah och Jordan och Nadja och Curtis var också där :) Det var så himla trevligt! Det är en av de saker som jag verkligen har saknat sen vi flyttade från Sverige, att ha vänner som man bara kan hänga med och ha det gott :)

Sen då, världens bästa Bella kommer hit i mars! Gud vad jag längtar! Om Bella skulle vara en stad så tror jag att hon skulle vara Austin :) Har liksom tänkt så ända sen jag kom hit första gången :) Har ni någon sån vän eller en sån plats för er själv? Att när ni far till ett ställe så känner ni bara att det här, det är jag? Hoppas hon inte får för höga förväntningar bara.. Men jag tror verkligen att hon kommer att tycka om Austin :)

6 responses »

Leave a Reply

