Snowday

Standard

Vi har snödag här idag! :D Behövde verkligen det för jag har så himla mycket att göra. Fick reda på att jag kan börja med exjobbet på en gång och att jag inte behöver vänta i 4 veckor från att idéen är inskickad. Det var vad jag hade läst överallt så det var liksom vad jag hade räknat med. Att börja på en gång är ju jättebra! Jag är bara inte jättebra på att göra om mina egna planer, tycker att det är jättejobbigt.. Men nu är det bara att göra så.. Så nästa vecka börjar jag med exjobb 100 % men jag måste också jobba en vecka till 100 %. Och därför så är det skönt att få den dag ledigt så jag kan jobba bort så mycket som möjligt till exjobbet :)

Så här ser det ut utanför vårat fönster: 

Image

Och om någon tycker att det är konstigt, att “det där är ju knappt någon snö alls” så måste jag säga: Det snöar typ aldrig i Austin :) Vi ligger på samma breddgrad som norra Afrika och att investera i vinterdäck här känns ungefär lika vettigt som att investera i AC hemma i Sverige (i hus, inte i bilar)

2 responses »

  1. Wooohooo, GRATTIS! Åh vad skönt att du slipper det mycket tidigare än du tror! När det lugnat ned sig lite får vi hitta på lite skoj tycker jag :D

Leave a Reply

