2 år

Standard

Igår firade jag och Nick vår andra bröllopsdag. Tänkt att vi har varit gifta i två år, kan knappt tro det :) Men jag är så himla glad att jag träffade honom och livet blir liksom bättre och bättre varje dag!

Jag glömde min lunch hemma igår så jag var jättehungrig när jag kom hem och på dåligt humör, men Nick var supergullig och berättade om sin dag, pratade svenska med mig och det brukar alltid få mig att bli glad. Kan liksom inte låta bli att bli glad och skratta när jag hör hans gulliga svenska med amerikansk dialekt. Vi gick ut och åt och sen gick vi vidare till ett mysigt litet ställe och drack vin och åt efterrätt.

Enligt tradition så ska man ge något gjort av bomull på andra bröllopsdagen (enligt amerikansk tradition, i Sverige är det papper) och jag letade efter bra idéer men hittade liksom inget som jag tyckte passade Nick. Sen letade jag på Pinterest och då kom det upp massa bilder på hängmattor. Och det passar verkligen perfekt för Nick. Han pratar alltid om hur han skulle vilja bo på en strand och surfa varje morgon och sova i en hängmatta, så det fick det bli :) Nick hade också berättat för mig att jag inte skulle få något av bomull, att han hade hittat något som han tyckte passade mig så bra. Och det gjorde det verkligen. Jag fick de här fina ringarna.

ringar                                                                                                            ringar2
Mina nya favvoringar! Och jag var in på hennes sida och hon har massa andra fina saker också, hint hint, jag fyller år snart ;)

11 responses »

      • :P det är ju sant så vi kan ju säga att jag räddade erat firande förra året :P
        Jättefina ringar :)

  1. Åhhh, vilka fina ringar. Och snart fyller du år… Då kanske det kan bli något mer, man vet aldrig.
    Hälsa Nick. Kram.

Leave a Reply

