Födelsedagsbarn och Sverige

Standard

Idag fyller Nick år! Jag gick upp tidigt imorse (kvart över 5) och lagade pannkakor och sjöng och gav honom frukost på sängen. Han började tidigt imorse så jag följde med och sitter på café idag och skriver på exjobbet. Gud vad segt det går alltså, är så less på att skriva så det är inte klokt.. Nu är jag uppe i 50 sidor och jag undrar var det kommer att sluta.. Men nu är det knappt två månader kvar till allt förhoppningsvis är klart och färdig redovisat och därför har jag bokat biljett hem till Sverige :) Den 23 maj landar jag i Stockholm och det ska bli så himla kul! Försommar i Sverige och få hänga med alla nära och kära! Nu har jag verkligen något att se fram emot varje gång det känns tungt med exjobbet.

5 responses »

Leave a Reply

