Balans

Standard

Jag strävar alltid efter att hitta balans men på något sätt så verkar jag aldrig riktigt lyckas. Jag jobbar jättehårt vissa perioder och så försöker jag vara mer ledig andra perioder. Jag hade planerat min vår så himla bra och sen fick jag ett positivt men oväntat beslut och så blev det himla mycket på en gång istället. De senaste månaderna så har jag kämpat med känslan av att konstant försöka komma ikapp. Och inte riktigt lyckats. Men på något sätt så kommer det nog ändå att lösa sig och allt kommer bli bra i slutändan. Jag hoppas bara att när jag väl får min examen och hittar ett jobb att jag blir bättre på att planera min tid. Men det kanske bara är sån jag är. Jag vet inte riktigt än. 

Den här helgen har varit en sån där helg som Nicks mormor säger att man ska “put it in the bank”.. Minnesbanken. Den har varit så himla fin och bra. Började fredagkvällen med en joggingtur med Michelle och sen middag och film med Nadja :) Sen i lördags så hittade jag och Nick en ny trail som var jättefin, älskar att vara utomhus i Austin. Sen for vi och köpte lite plantor som vi ska ha i vårat stora köksfönster och på vägen tillbaka så körde vi förbi Moontower saloon, ett härligt ställe :) Resten av helgen har bara varit lugn och jag har kämpat med känslan av att jag borde plugga och jag gjorde klart en uppgift men resten av tiden så har jag bara försökt vila och göra sånt som jag tycker om :)

Imorgon blir det nya tag, ny vecka och nya möjligheter och på fredag kommer världens bästa Bella. Längtar så!

One response »

Leave a comment